Row Wrapper 2

Pennay's Unit 9

4.5556
(27 Reviews)

Search Availability

About

Location, location, location! Ski, fish, bike and hike from your back door!
Great 1 (plus) bedroom condo. This is the best location in Ketchum!
Spacious (650 sq. ft.) 1 bedroom 1 bath condo includes two twin bunk beds for families. Your Sun Valley home away from home includes full kitchen, dining/living room combo, 2 TV's gas fireplace and outdoor deck.
This is simply the best location in town with front door access to Sun Valley's ski lifts, bike path and the Big Wood River. Picking the perfect location for your stay in Sun Valley is important. Leave your keys in your condo and make your stay a pleasant and memorable experience.

Features

Amenities

  • Full Kitchen
  • Gas Fireplace

Location

  • Ski in Ski out
  • Bike Path
  • River Access

Condo Type

  • 1 Bedroom

Area

  • pets considered

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
June 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
July 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
September 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
December 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
March 2020
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
April 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
May 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Map

Reviews

Leave a Review

Weekend retreat

October 2018
, United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
3
Location
5
Property condition
3

We were lucky to get this place on a busy busy weekend so appreciate the cozy place to stay. The bunk beds in the kitchen are a clever way to add sleeping space! Location was excellent. Walking through the forest to River Run was a wonderful treat. The gas fireplace was a nice. Kitchen was fine. My only suggestion is I couldn't find potholders!!

Manager's Response

Thank you for your review! I will check that unit for pot holders. It was a pleasure having you stay with us!

Awesome Time Staying at Pennays

June 2018
, United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

It was so clean and bright and roomy. Everything we needed was at our fingertips. The condos are located close to all Ketchum has to offer. We
walked everywhere. Great views and great hot tub. We loved it!

Manager's Response

Thank you for your review. It was a pleasure having you stay with us!

Perfect for a girls getaway

June 2018
, Locust Grove, VA United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

I really enjoyed time in this condo. The views from the front are amazing and the water view from the balcony was nice as well. We had 1 thing that needed attention while we were there and the property manager was right on it. The place was clean and well kept. The only issue I had was the condo is pretty warm but there are extra fans for cooling the place off and once the condo was cooled down, it stayed at a comfortable temperature. The pool was nice and great for evening swims, as we spent most days at the beaches.

Great Condo

June 2018
, Dunlap, IL United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Very nice place well cared for and well equipped

Condo very nice with a beautiful view

March 2018
, Rochester, NY United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4

The view from the condo was breathtaking! When we arrived there were a few things which needed attention, garbage disposal not working, screen door from the living room to the balcony was not able to be closed, thermostat not working and Seaside sent someone over to fix them both in a very timely manner.
The master bed was very comfortable as was the queen bed in the 2nd bedroom. The twin beds in the 3rd bedroom were another story, very thin and uncomfortable especially for adults. They would probably be fine for kids. Kitchen was very well stocked and didnt need anything.
The living room couch could definitely need replacing. When you sat on it, it felt you were constantly sliding forward, very uncomfortable
We enjoyed our stay and love Bayshores!!

Great Location!

August 2017
, United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

The location of Pennay's is perfect! It is far enough away from downtown but close enough to get there either walking, biking or just a few minutes drive. The bike/walking/running trail (paved) is right outside your front door and takes you directly to the ski lodge. We walked or ran several miles of the trail each day of our stay and it is beautiful. Nice accommodations and great service.

Vacation with great weather

July 2017
, Manchester, CT United States

Overall
4
Services from rental manager
4
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
3

Some things in the condo need to be updated. The air conditioner did not work well. Over all we had a nice staff.

Manager's Response

Thank you for your review of our property. We appreciate your comments and suggestions. The owners are very proactive and are replacing the living room furniture. There will be new carpet in the guest room also. As far as the air conditioner, as we discussed, one can't come in and cut the air down into the 60's, with outdoor temperatures in the high 90's and feel like's in the 100's. It will freeze up any air conditioning unit here in Florida. Again, we do appreciate your comments as this is what helps us to better your vacation experience.

Bayshore Vacation

May 2017
, Lancaster, OH United States

Overall
4
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4

We had a very good experience staying at Bayshore Yacht and Tennis Club in May. The location of our condo could not have been better. It was a short walk to the beach and there was plenty of activities to do in our immediate area. The outdoor pool was great and it was nice to have the inter-coastal close by as well. The friends we met there were very nice and the staff at the property management office were very helpful. I would recommend Bayshore Yacht and Tennis Club to any friend looking to experience the Florida on the Gulf. Thanks for making it a great stay!

A little bit of paradise

May 2017
, Howwood, XX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4

Apart from the A/C being iced up on arrival,, which was promptly fixed, the condo was just great for mum, dad, grandpa, grandma and two children.

Bill E

February 2017
, Cumming, GA United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4

Nice unit with great view of both the Gulf & ICW

Mountain Critique

February 2017
, United States

Overall
5
Cleanliness
3
Location
5
Property condition
3

Superb stay....warm welcome...excellent service...& best location for skiers. Right at Rivers Run.

Great Vacation with Family

December 2016
, Grand Rapids, MI United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

We had a wonderful time. We had a few things break the day we got in but we called the real estate office and they said they would take care of it when we left. The property had many items already for us to use in the kitchen and for sports and recreation. We really appreciated that and it would make us rent this property again.

Manager's Response

The tenant called in to say the hand held shower head had broken but asked us to wait until their departure to repair. We offered to come right down.

Perfect Family Getaway

October 2016
, United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Pennay's location at the base of River Run and right on the bike path is hard to beat. Cheri was great to work with and Mr. Pennay a pleasure to visit - both were extremely welcoming. We will definitely stay here again!

Great beach vacation home.

July 2016
, Madison, OH United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Beautiful condo, great location and many extras. I've been staying in this area for vacation for the past 12 years. This year we rented unit 806 at Bay Shires Yacht and Tennis Club. Very well maintained unit that had lots of extras we normally have to go buy once we arrive. Extra beach towels, coolers, beach chairs and many kitchen items. I'm ready to book the same unit for next summer as soon as I have the dates. Thank you for a great experience.

Great Views

April 2016
, Holt, MI United States

Overall
4
Services from rental manager
3
Cleanliness
2
Location
5
Property condition
2

The view from the condo was exceptional. We saw dolphins 2-3 times daily as well as a manatee one day. Being on the 8th floor provided a great view of the gulf. The pool and hot tub were nice and never very busy. The condo itself left a little to be desired. It was functional, but despite being advertised as a 3 bedroom, the 3rd room had no closet. It did have a fully stocked kitchen and plenty of towels. It was a nice plus to have beach chairs in the unit. However the management company could not confirm this ahead of time, so we brought our own. The walk to the beach was only a couple minutes which was great.

Manager's Response

The third bedroom does not have a closet; however there is a large chest of drawers for the guest's clothes. As stated in our "Welcome Letter" that is supplied in every tenant check-in packet, "When first entering the property, please take a minute to look things over. If you have any questions or concerns about the unit, please call right away. We cannot take care of problems when we do not know they exist." We did not receive a call, text or email from you about the cleanliness of this property. As we always state when asked about beach towels and chairs, we don't require the owner to supply those. And from week to week, a tenant may buy a chair and leave it at the property; and the next tenant may take it home. Or it may have broken and was removed from the property. This condo has been nicely updated and all furnishings are in good condition. It is a well stocked vacation rental property.

Sun Valley Winter Vacation

March 2016
, United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4

Overall it was good with just a few glitches.
No smoke alarm in the unit.
Insufficient cookware for a 2 week stay - no nonstick fry pan and only 2 sauce pans, neither large enough to cook rice in.

Holiday Getaway

January 2016
, Fairfax, VA United States

Overall
4
Services from rental manager
4
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
3

We enjoyed our stay and all the amenities! The views of the inter coastal and the ocean are fabulous from the 8th floor! The kitchen is very well stocked with linens, cleaning, and food staples. The available beach chairs/umbrella and pool toys/towels were great to have! King and queen bedding and pillows were very comfortable. The single beds and deck furniture need to be upgraded. Some of the bath towels need to be replaced and the dryer needs repaired.

Manager's Response

New deck furniture and new washer and dryer have been purchased.

Ketchum is the BEST!

September 2015
, United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
3

Great location, love Ketchum, love the bike paths, town most friendly!
Only suggestion: the screen doors were not lockable and the locks in general are very old and outdated.

Kathy

Peaceful Hideaway on the River

October 2015
, United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4

A friend and I, each brought our children for a weekend get away. We were mainly looking for a 'crash-pad" as we had plans to spend most of our time out of doors. Our unit was more than expected. Very comfortable, quiet and the location - right on the bike path and not far from the main part of Ketchum - was ideal. Everyone was so friendly...we will be back!

Quiet and relaxing

April 2015
, Bromont, QC Canada

Overall
4
Services from rental manager
4
Cleanliness
3
Location
5
Property condition
4

BYT club is a very nice place, complex is clean and safe.
Well located, steps to the beach.
The unit is spacious and equiped with all you need.
Sad part is that the cleaning could be a little more in depth, dont get us wrong it was clean, but at arrival you expect the unit to be A1+, it seemed that the housekeeping was done very fast.
Master bed would need to be replaced, it showns signs of ages.

Family Vacation on Indian Shores

August 2014
, Rio Rancho, NM United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

This is the second year we have stayed in this unit. It is fully stocked with everything a family of six needs. The view is peaceful and beautiful. The kids loved the pool, tennis courts and being close to the mini-golf course and the beach. It was a great week.

November Vacation

November 2013
, Roslin Midlothian, UK United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

We really enjoyed our stay. The Condo was goog anf the views are wonderful. Plenty of dolphins. We have stayed in the area many times and hope to be back next November.

Loved the place.

August 2013
, Baton Rouge, LA United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
3

The masterbed room was great. I probably sleep better in there then I do at home. The kitchen was also fully equipped and we were able to cook nwals for six. The only complaint was for the people sleeping in the room with the two twin beds it got really hot in that room making it hard to sleep, and the towels provide. The views were great and the beaches were close.... I also highly recommend the kooky coconuts cuban sandwich. We had a great time and would stay there again.

Vacation 2013

August 2013
, Rio Rancho, NM United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

We loved this place. There was plenty of room for the six of us. The view was amazing and the fishing pier gave us many hours of entertainment. The only negative was the bed in the master bedroom. It was very uncomfortable. We are planning our return trip.

Wonderful Location

June 2013
, Kennett Square, PA United States

Overall
4
Services from rental manager
4
Cleanliness
3
Location
5
Property condition
4

Let me start by saying the beach and the community are wonderful! The condo is very nice, great upgrades & nice furniture. The third bedroom was a must for us. We had a few bumps. A contractor had been in, the floors, counters and microwave were not clean. The dryer is broken, and the shower doors too needed to be cleaned. We would have hoped that the rental agent would have caught these things, as she had just been there "taking pictures". The DVD was not connected and we had to call the cable company to fix the TV, box and DVD properly. All that said...the owner and the cleaning company were very responsive. This is appreciated, as we have dealt with other owners who didn't reply to issues. The owner cares, and communicates promptly. The beach, the people who reside here and the tennis courts were all wonderful. There is nothing tacky about Indian Shores, it is quiet, peaceful and the beach is total serenity. My husband loved the fishing pier, and we had a great time. One last note, as I have a bad back, the master mattress is very soft. I know this is preference. All in all....we would recommend staying here. The price was great, the condo is spacious and we had a great vacation. Thank you for lending us your home.

7 year good run

March 2013
, Rochester, NY United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

Lori is fabulous. Views from 806 are the main attraction. Over the years the unit has ha upgrades but could still use some more. People who own or rent at Bay Shore are very friendly.

Bayshores 806

December 2012
, Roslin Midlothian, UK United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4

We really enjoyed our stay. We have been to the area before and know it well. The Condo was great. My only comment is the state of the two baths. Lori at the property management company was very helpful.

Manager's Response

Ms. Cowden,
Both bathtub & shower have been refinished. Within the next 6-7 months the owner is painting, putting all new doors on, repairing the dryer, new kitchen lighting, etc.
Look forward to seeing you again.